歡樂粒宵 

歌手:I Love You Boyz | 作曲:徐繼宗
填詞:I Love You Boyz | 編曲:Ted Lo






開電視 睇電視 幾百次
開電視 睇電視 You and Me

*你阿爺要去美國攪野
 送阿蓮佢去坐尾班車
 你有冇漏野 眼角有滴野
 一對望你雙眼就有D野發射

 這一夜 你送我碌蔗
 好感動 我也有碌蔗
 你夠晒狂野 我會冇事既
 全場現在嗌我一野

 原來在特別特別日子
 我要我要多謝家姐
 原來 我喊到冇晒面子 Souka
 Hondoni Yeah Yeah Yeah Yeah
 Watashiroanatarei

 已經到 最尾要講Byebye
 你既掌聲多謝晒
 就快要趕去慶功 下次先嗌
 Heyhey 你走得好快*

已經到了 最尾要講Byebye
合皮時間真太快
你沒有任何疲態 但我想去街
要說的都已完晒 點都要Byebye

開電視 睇電視 o係女廁

REPEAT*

你班芥菜 晚晚艾粒電視台
冇野播你都會愛
有兩個觀眾大嗌 I乜野Boyz
我倆個樣咁奇怪 點解你喜愛
愛愛愛 愛愛愛 愛愛愛

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gottamusic 的頭像
    gottamusic

    搞大音樂 ~ 音樂創作人 -- 徐繼宗

    gottamusic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()